Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги / центр надання адміністративних послуг / виконавчий орган ради об’єднаної територіальної громади
|
1
|
Місцезнаходження
|
Адреса Відділу соціального захисту населення: 55632, Миколаївська область, Баштанський район с.Софіївка, вул. Софіївська 24/1,
Адреса: Баратівський СО №1, 55634, вулиця Центральна 6
Адреса: Новомиколаївський СО №2, 55630, вулиця Центральна 34
Адреса: Березнегуватський СО №3, 55620; провулок Березнегуватський 1,
Адреса: Кам’янський СО №4, 55622, вулиця Молодіжна 1а
|
2
|
Інформація щодо режиму роботи
|
Режим роботи:
Понеділок, вівторок, четвер з 09.00 - до 17.00
п’ятниця з 09.00 - до 16.00
Обідня перерва: 12.00 -13.00
Субота, неділя – вихідні дні
|
3
|
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт
|
Тел./факс: 0974587605
Веб-сайт: https://sfotg.gov.ua/
Електронна пошта: sofievkasr2011@ukr.net
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
4
|
Закони України
|
Закон України „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю” від 18.05.2004 № 1727-IV
|
5
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
Постанова Кабінету Міністрів України від 02.04.2005 № 261 „Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю і державної соціальної допомоги на догляд” (далі – Порядок № 261)
|
6
|
Акти центральних органів виконавчої влади
|
Наказ Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 28.04.2015 за № 475/26920
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
7
|
Підстава для отримання
|
Державна соціальна допомога на догляд (далі - допомога на догляд) призначається:
1) особам з інвалідністю внаслідок війни з числа військовослужбовців та інших осіб, яким призначено пенсію по інвалідності відповідно до ЗУ «Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб»:
- I групи;
- II і III групи, які є одинокими і за висновком ЛКК потребують постійного стороннього догляду;
2) особам, які належать до осіб з інвалідністю внаслідок війни відповідно до ст. 7 ЗУ „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” та одержують пенсію за віком, по інвалідності або за вислугу років (крім осіб, зазначених у підпункті 1 цього пункту):
- I групи;
- II і III групи, які є одинокими і за висновком лікарсько-консультативної комісії потребують постійного стороннього догляду;
3) особам, яким призначено пенсію за вислугу років відповідно до ЗУ „Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб” і які є особами з інвалідністю I групи внаслідок причин, визначених у пункті „б” ст. 16 зазначеного Закону, або одинокими пенсіонерами і за висновком лікарсько-консультативної комісії (далі - ЛКК) потребують постійного стороннього догляду;
4) одиноким малозабезпеченим особам, які за висновком ЛКК потребують постійного стороннього догляду і одержують пенсію за віком або за вислугу років чи по інвалідності (крім осіб з інв. I групи);
5) малозабезпеченим особам з інв. I групи, які одержують пенсію за віком або за вислугу років чи по інвалідності (крім осіб з інвалідністю, зазначених у пунктах 1-3)
|
8
|
Перелік необхідних документів
|
До органу соціального захисту населення подаються документи:
заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при пред’явленні паспорта громадянина України; трудової книжки та довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків, крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);
декларація про доходи та майно (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї) за останні шість календарних місяців або два квартали, що передують місяцю звернення за призначенням допомоги, за формою, затвердженою наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 22.07.2003 № 204 (у разі потреби);
копія рішення суду про визнання особи недієздатною (для недієздатної особи);
копія рішення про призначення опікуна (для недієздатної особи, якій призначено опікуна);
висновок ЛКК (для осіб, які потребують постійного стороннього догляду)
|
9
|
Спосіб подання документів
|
Заява про призначення допомоги на догляд подається особою до відповідного органу за місцем проживання. Заява про призначення допомоги на догляд особі, яку визнано недієздатною, подається опікуном чи піклувальником за місцем їх проживання.
Заяву про призначення допомоги на догляд з усіма необхідними документами може бути надіслано поштою
|
10
|
Платність (безоплатність) надання
|
Адміністративна послуга надається безоплатно
|
11
|
Строк надання
|
Заява про призначення допомоги на догляд розглядається не пізніше ніж протягом 10 днів після її надходження з усіма необхідними документами
|
12
|
Перелік підстав для відмови у наданні
|
Подано не усі необхідні документи для призначення допомоги;
особа не має права на призначення допомоги;
особі з інвалідністю відшкодовуються витрати на догляд відповідно до Закону України „Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”
|
13
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Призначення державної допомоги / відмова в призначенні державної допомоги
|
14
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Допомогу можна отримати уповноважені банки, визначені в установленому порядку.
Про відмову в призначенні допомоги на догляд орган, що призначає допомогу, письмово повідомляє особу, яка звернулася за її призначенням
|