Документ №13 «Адміністративна картка щодо призначення державної допомоги при народженні дитини»

Кількість переглядів: 173
Скликання: Документ
Сесія: Документ
Тип документу: Документ
Дата прийняття: 23.06.2021
Дата оприлюднення: 23.06.2021
Номер документу: 13
Назва документу: Адміністративна картка щодо призначення державної допомоги при народженні дитини
Прикріплені файли:
  1. Файл 1 (0.13 МБ)

ПОГОДЖЕНО

Рішення виконавчого комітету Софіївської сільської ради Баштанського району Миколаївської області

____ №  ___

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства соціальної політики  України

18.03.2021 №  136

 

 

ТИПОВА ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА №13

адміністративної послуги

«ПРИЗНАЧЕННЯ державної допомоги при народженні дитини»

 

Відділ соціального захисту населення Софіївської сільської ради

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг / виконавчого органу ради об’єднаної територіальної громади)

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги / центр надання адміністративних послуг / виконавчий орган ради об’єднаної територіальної громади

1

Місцезнаходження

Адреса соціального захисту населення: 55632, Миколаївська область, Баштанський район,с.  Софіївка, вул. Софіївська 24/1,

Адреса: 55634, Баратівський СО №1, вулиця Центральна 6

Адреса: 55630, Новомиколаївський СО №2, вулиця Центральна 34

Адреса: 55620 Березнегуватський СО №3, провулок Березнегуватський 1,

Адреса: 55622, Кам’янський СО №4, вулиця Молодіжна 1а,

2

Інформація щодо режиму роботи

Режим роботи:

Понеділок, вівторок, четвер  з 09.00 - до 17.00

п’ятниця з 09.00 - до 16.00

Обідня перерва: 12.00 -13.00

Субота, неділя – вихідні дні

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

Тел./факс: 0974587605

Веб-сайт: https://sfotg.gov.ua/

Електронна пошта: sofievkasr2011@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми”     від 21.11.1992 № 2811-ХІІ

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2001  № 1751 „Про затвердження Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми”

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства соціальної політики України                   від 21.04.2015 № 441 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 28.04.2015 за № 475/26920

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання

Факт народження дитини

8

Перелік необхідних документів

Заява одного з батьків (опікуна), з яким постійно проживає дитина, за формою, затвердженою наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при  пред’явленні паспорта або іншого документа,  що посвідчує особу);

копія свідоцтва про народження дитини (з пред’явленням оригіналу);

копія рішення про встановлення опіки (для опікунів)

9

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для призначення допомоги, подаються особою, яка претендує на призначення допомоги самостійно.

Заява може бути подана в електронній формі                            (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані  інформаційні системи, зокрема з використанням електронного цифрового підпису)

10

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

11

Строк надання

Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами.

Допомога оформляється рішенням про призначення (відмову в призначенні) соціальної допомоги, яке зберігається в особовій справі отримувача соціальної допомоги та надається  на термін призначення допомоги

12

Перелік підстав для відмови у наданні

Звернення за призначенням державної допомоги при народженні дитини надійшло пізніше ніж через 12 календарних місяців після народження дитини

13

Результат надання адміністративної послуги

Призначення державної допомоги / відмова в призначенні державної допомоги

14

Способи отримання відповіді (результату)

Допомогу можна отримати через уповноважені банки, визначені в установленому порядку.

Повідомлення про призначення допомоги (відмову у призначенні) видається одержувачу, про що робиться відповідний запис у журналі видачі довідок та повідомлень

 

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь