Документ №14 «Адміністративна картка щодо призначення державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю»

Кількість переглядів: 161
Скликання: Документ
Сесія: Документ
Тип документу: Документ
Дата прийняття: 23.06.2021
Дата оприлюднення: 23.06.2021
Номер документу: 14
Назва документу: Адміністративна картка щодо призначення державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю
Прикріплені файли:
  1. Файл 1 (0.14 МБ)

ПОГОДЖЕНО

Рішення виконавчого комітету Софіївської сільської ради Баштанського району Миколаївської області

____ №  ___

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства соціальної політики  України

18.03.2021 №  136

 

 

 

ТИПОВА ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА №14

адміністративної послуги

«ПРИЗНАЧЕННЯ державної соціальної допомоги ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ З ДИТИНСТВА ТА ДІТЯМ З ІНВАЛІДНІСТЮ»

 

Відділ соціального захисту населення Софіївської сільської  ради

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг / виконавчого органу ради об’єднаної територіальної громади)

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги / центр надання адміністративних послуг / виконавчий орган ради об’єднаної територіальної громади

1

Місцезнаходження

Адреса  Відділу соціального захисту населення: 55632, Миколаївська область, Баштанський район,с.  Софіївка, вул. Софіївська 24/1,

Адреса: 55634,  Баратівський СО №1, вулиця Центральна 6

Адреса: 55630, Новомиколаївський СО №2, вулиця Центральна 34

Адреса: 55620 Березнегуватський СО №3, провулок Березнегуватський 1,

Адреса: 55622, Кам’янський СО №4, вулиця Молодіжна 1а

2

Інформація щодо режиму роботи

Режим роботи:

Понеділок, вівторок, четвер  з 09.00 - до 17.00

п’ятниця з 09.00 - до 16.00

Обідня перерва: 12.00 -13.00

Субота, неділя – вихідні дні

 

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

Тел./факс: 0974587605

Веб-сайт: https://sfotg.gov.ua/

Електронна пошта: sofievkasr2011@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”                 від 16.11.2000 № 2109-IІІ (зі змінами)

5

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства фінансів України, Міністерства охорони здоров’я України від 30.04.2002 № 226/293/169 „Про затвердження Порядку надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 31.05.2002 за № 466/6754 (зі змінами); наказ Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 28.04.2015 за № 475/26920

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для отримання

Встановлення інвалідності

7

Перелік необхідних документів

Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при пред’явленні паспорта або іншого документа, що посвідчує особу);

довідка про реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті);

виписка з акта огляду медико-соціальною експертною комісією особи з інвалідністю з дитинства;

медичний висновок про дитину з інвалідністю віком до       18 років;

оригінал та копія свідоцтва про народження дитини з інвалідністю;

довідка з місця навчання із зазначенням перебування (не перебування) на повному державному утриманні;

довідка про місце проживання особи з інвалідністю з дитинства або дитини з інвалідністю чи копія паспорта особи з інвалідністю з дитинства або дитини з інвалідністю з відомостями про місце проживання;

довідка про місце проживання законного представника, піклувальника, який подав заяву, чи копія паспорта з відомостями про місце проживання;

іноземці та особи без громадянства додатково подають копію посвідки на постійне або тимчасове проживання;

копія рішення суду про усиновлення дитини.

Якщо із заявою звертається опікун або піклувальник, подається також:

копія рішення про встановлення опіки (піклування) та призначення дитині з інвалідністю опікуна (піклувальника);

копія рішення суду про визнання особи з інвалідністю з дитинства недієздатною;

копія рішення суду про призначення опікуна особі з інвалідністю з дитинства або копія документа, що підтверджує повноваження представника закладу (органу опіки та піклування), який виконує функції опікуна

8

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для призначення допомоги, подаються законним представником дитини, який постійно проживає та здійснює догляд за хворою дитиною

9

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

10

Строк надання

Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами.

Рішення про призначення (відмову в призначенні) соціальної допомоги, зберігається в особовій справі отримувача соціальної допомоги

11

Перелік підстав для відмови у наданні

Подання документів до заяви не в повному обсязі;
виявлення в поданих документах недостовірної інформації;
заява подана особою, яка не має права на призначення державної соціальної допомоги

12

Результат надання адміністративної послуги

Призначення державної соціальної допомоги / відмова в призначенні державної соціальної допомоги

13

Способи отримання відповіді (результату)

Допомогу можна отримати через уповноважені банки, визначені в установленому порядку.

 

 

 

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь