Документ №28 «Адміністративна картка: опікун та піклувальник - видача дозволу»

Кількість переглядів: 402
Скликання: Документ
Сесія: Документ
Тип документу: Документ
Дата прийняття: 24.06.2021
Дата оприлюднення: 24.06.2021
Номер документу: 28
Назва документу: Адміністративна картка: опікун та піклувальник - видача дозволу
Прикріплені файли:
  1. Файл 1 (0.15 МБ)

ПОГОДЖЕНО

Рішення виконавчого комітету Софіївської сільської ради Баштанського району Миколаївської області

____ №  ___

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства соціальної політики  України

18.03.2021 №  136

 

 

 

ТИПОВА ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА №28

адміністративної послуги

«ВИДАЧА ДОЗВОЛУ ОПІКУНУ НА ВЧИНЕННЯ ПРАВОЧИНІВ ЩОДО: ВІДМОВИ ВІД МАЙНОВИХ ПРАВ ПІДОПІЧНОГО; ВИДАННЯ ПИСЬМОВИХ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ ВІД ІМЕНІ ПІДОПІЧНОГО; УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРІВ, ЯКІ ПІДЛЯГАЮТЬ НОТАРІАЛЬНОМУ ПОСВІДЧЕННЮ ТА (АБО) ДЕРЖАВНІЙ РЕЄСТРАЦІЇ, В ТОМУ ЧИСЛІ ДОГОВОРІВ ЩОДО ПОДІЛУ АБО ОБМІНУ ЖИТЛОВОГО БУДИНКУ, КВАРТИРИ; УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРІВ ЩОДО ІНШОГО ЦІННОГО МАЙНА; УПРАВЛІННЯ НЕРУХОМИМ МАЙНОМ АБО МАЙНОМ, ЯКЕ ПОТРЕБУЄ ПОСТІЙНОГО УПРАВЛІННЯ, ВЛАСНИКОМ ЯКОГО Є ПІДОПІЧНА НЕДІЄЗДАТНА ОСОБА; ПЕРЕДАННЯ НЕРУХОМОГО МАЙНА АБО МАЙНА, ЯКЕ ПОТРЕБУЄ ПОСТІЙНОГО УПРАВЛІННЯ, ВЛАСНИКОМ ЯКОГО Є ПІДОПІЧНА НЕДІЄЗДАТНА ОСОБА, ЗА ДОГОВОРОМ В УПРАВЛІННЯ ІНШІЙ ОСОБІ»

 

Відділ соціального захисту населення Софіївської сільської ради

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг / виконавчого органу ради об’єднаної територіальної громади)

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги / центр надання адміністративних послуг / виконавчий орган ради об’єднаної територіальної громади

1

Місцезнаходження

Адреса  Відділу соціального захисту населення: 55632, Миколаївська область, Баштанський район,с.Софіївка, вул. Софіївська 24/1,

Адреса: 55634,  Баратівський СО №1, вулиця Центральна 6

Адреса: 55630, Новомиколаївський СО №2, вулиця Центральна 34

Адреса: 55620 Березнегуватський СО №3, провулок Березнегуватський 1,

Адреса: 55622, Кам’янський СО №4, вулиця Молодіжна 1а

2

Інформація щодо режиму роботи

Режим роботи:

Понеділок, вівторок, четвер  з 09.00 - до 17.00

п’ятниця з 09.00 - до 16.00

Обідня перерва: 12.00 -13.00

Субота, неділя – вихідні дні

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

Тел./факс: 0974587605

Веб-сайт: https://sfotg.gov.ua/

Електронна пошта: sofievkasr2011@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Цивільний кодекс України

5

Акти Кабінету Міністрів України

Спільний наказ Державного комітету у справах сім’ї та молоді, Міністерства освіти України, Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства праці та соціальної політики України від 26.05.1999 № 34/166/131/88 „Про затвердження Правил опіки та піклування”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17.06.1999 за № 387/3680

6

Акти центральних органів виконавчої влади

-

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання

Необхідність вчинення правочину в інтересах підопічної недієздатної особи

8

Перелік необхідних документів

Для отримання дозволу на вчинення правочинів щодо:  

відмови від майнових прав недієздатної особи;

видання письмових зобов’язань від імені недієздатної особи;

укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі договори щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири недієздатної особи;

укладення договорів щодо іншого цінного майна недієздатної особи:

-  заява опікуна недієздатної особи до місцевої державної адміністрації або виконавчого органу місцевого самоврядування (органу опіки та піклування) про отримання послуги;

- копія рішення суду про визнання особи недієздатною / про визнання особи недієздатною та призначення їй опікуна;

- копія рішення суду про призначення особи опікуном (опікунами) особи, визнаної судом недієздатною (до 22.03.2005 – рішення органу опіки та піклування);

- згода на вчинення правочину від інших опікунів (у разі наявності у недієздатної особи декількох призначених опікунів);

- копія паспорта недієздатної особи;

- копія паспорта опікуна недієздатної особи;

- копія правовстановлюючого документа, що підтверджує право власності на майно (квартиру, будинок, земельну ділянку тощо), яке відчужується та / або придбавається;

- довідка органу державної реєстрації про підтвердження права власності на майно, яке відчужується та / або придбавається;

- документ про оціночну вартість майна, власником якого є недієздатна особа.

- копія технічного паспорта на майно, яке відчужується та / або придбавається;

- довідка про реєстрацію місця проживання недієздатної особи;

- довідка про склад сім’ї недієздатної особи або зареєстрованих у житловому приміщенні / будинку осіб.

Для отримання дозволу на управління нерухомим майном або майном, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа:

- заява опікуна недієздатної особи до місцевої державної адміністрації або виконавчого органу місцевого самоврядування (органу опіки та піклування) про отримання послуги;

- копія рішення суду про визнання особи недієздатною / про визнання особи недієздатною та призначення їй опікуна;

- копія рішення суду про призначення особи опікуном (опікунами) особи, визнаної судом недієздатною (до 22.03.2005 – рішення органу опіки та піклування);

- копії паспортів опікуна та недієздатної особи;

- згода інших опікунів недієздатної особи (за наявності інших опікунів);

- копія правовстановлюючого документа, що підтверджує право власності недієздатної особи на майно (свідоцтво про право на спадщину за законом, договір купівлі-продажу, свідоцтво про право власності тощо);

- установчі документи підприємства, власником / співвласником якого є недієздатна особа (у разі наявності);

- згода співвласників нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління;

- документ, що підтверджує включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (за наявності у недієздатної особи власного майна, яке потребує постійного управління);

- документ про оціночну вартість майна, власником якого є недієздатна особа.

Для отримання дозволу на передачу нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа, за договором в управління іншій особі:

- заява опікуна недієздатної особи до місцевої державної адміністрації, або виконавчого органу місцевого самоврядування (органу опіки та піклування) про отримання послуги;

- заява про згоду особи прийняти в управління нерухоме майно або майно, яке потребує постійного управління, власником якого є недієздатна особа;

- копія рішення суду про визнання особи недієздатною / про визнання особи недієздатною та призначення їй опікуна;

- копія рішення суду про призначення особи опікуном (опікунами) особи, визнаної судом недієздатною (до 22.03.2005 – рішення органу опіки та піклування);

- копії паспортів опікуна, недієздатної особи та особи, на укладення договору з якою надається дозвіл;

- згода інших опікунів недієздатної особи (за наявності інших опікунів);

- копія правовстановлюючого документа, що підтверджує право власності недієздатної особи на нерухоме майно;

- установчі документи підприємства, власником / співвласником якого є недієздатна особа (у разі наявності);

- згода співвласників нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління, на отримання дозволу;

- документ, що підтверджує включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (за наявності у недієздатної особи власного майна, яке потребує постійного управління);

- документ про оціночну вартість майна, власником якого є недієздатна особа

9

Спосіб подання документів

Заява та документи подаються заявником особисто або уповноваженою ним особою у паперовій формі

10

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

11

Строк надання

Розгляд документів та надання дозволу проводиться протягом 30 днів з дня подання повного пакету документів (строк може бути продовжено для розгляду питання на засіданні опікунської ради при органі опіки та піклування)

12

Перелік підстав для відмови у наданні

Подання неповного пакету документів;

невідповідність поданих документів вимогам чинного законодавства;

подання недостовірних даних

13

Результат надання адміністративної послуги

Видача опікуну дозволу на вчинення правочину від імені недієздатної особи / відмова у наданні опікуну вищезазначеного дозволу

14

Способи отримання відповіді (результату)

Отримання результату – заявником особисто або уповноваженою ним особою

 

 

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь