Софіївська громада

Миколаївська область, Баштанський район

Документ №28 «Адміністративна картка: опікун та піклувальник - видача дозволу»

Кількість переглядів: 323
Скликання: Документ
Сесія: Документ
Тип документу: Документ
Дата прийняття: 24.06.2021
Дата оприлюднення: 24.06.2021
Номер документу: 28
Назва документу: Адміністративна картка: опікун та піклувальник - видача дозволу
Прикріплені файли:
  1. Файл 1 (0.15 МБ)

ПОГОДЖЕНО

Рішення виконавчого комітету Софіївської сільської ради Баштанського району Миколаївської області

____ №  ___

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства соціальної політики  України

18.03.2021 №  136

 

 

 

ТИПОВА ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА №28

адміністративної послуги

«ВИДАЧА ДОЗВОЛУ ОПІКУНУ НА ВЧИНЕННЯ ПРАВОЧИНІВ ЩОДО: ВІДМОВИ ВІД МАЙНОВИХ ПРАВ ПІДОПІЧНОГО; ВИДАННЯ ПИСЬМОВИХ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ ВІД ІМЕНІ ПІДОПІЧНОГО; УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРІВ, ЯКІ ПІДЛЯГАЮТЬ НОТАРІАЛЬНОМУ ПОСВІДЧЕННЮ ТА (АБО) ДЕРЖАВНІЙ РЕЄСТРАЦІЇ, В ТОМУ ЧИСЛІ ДОГОВОРІВ ЩОДО ПОДІЛУ АБО ОБМІНУ ЖИТЛОВОГО БУДИНКУ, КВАРТИРИ; УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРІВ ЩОДО ІНШОГО ЦІННОГО МАЙНА; УПРАВЛІННЯ НЕРУХОМИМ МАЙНОМ АБО МАЙНОМ, ЯКЕ ПОТРЕБУЄ ПОСТІЙНОГО УПРАВЛІННЯ, ВЛАСНИКОМ ЯКОГО Є ПІДОПІЧНА НЕДІЄЗДАТНА ОСОБА; ПЕРЕДАННЯ НЕРУХОМОГО МАЙНА АБО МАЙНА, ЯКЕ ПОТРЕБУЄ ПОСТІЙНОГО УПРАВЛІННЯ, ВЛАСНИКОМ ЯКОГО Є ПІДОПІЧНА НЕДІЄЗДАТНА ОСОБА, ЗА ДОГОВОРОМ В УПРАВЛІННЯ ІНШІЙ ОСОБІ»

 

Відділ соціального захисту населення Софіївської сільської ради

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг / виконавчого органу ради об’єднаної територіальної громади)

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги / центр надання адміністративних послуг / виконавчий орган ради об’єднаної територіальної громади

1

Місцезнаходження

Адреса  Відділу соціального захисту населення: 55632, Миколаївська область, Баштанський район,с.Софіївка, вул. Софіївська 24/1,

Адреса: 55634,  Баратівський СО №1, вулиця Центральна 6

Адреса: 55630, Новомиколаївський СО №2, вулиця Центральна 34

Адреса: 55620 Березнегуватський СО №3, провулок Березнегуватський 1,

Адреса: 55622, Кам’янський СО №4, вулиця Молодіжна 1а

2

Інформація щодо режиму роботи

Режим роботи:

Понеділок, вівторок, четвер  з 09.00 - до 17.00

п’ятниця з 09.00 - до 16.00

Обідня перерва: 12.00 -13.00

Субота, неділя – вихідні дні

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

Тел./факс: 0974587605

Веб-сайт: https://sfotg.gov.ua/

Електронна пошта: sofievkasr2011@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Цивільний кодекс України

5

Акти Кабінету Міністрів України

Спільний наказ Державного комітету у справах сім’ї та молоді, Міністерства освіти України, Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства праці та соціальної політики України від 26.05.1999 № 34/166/131/88 „Про затвердження Правил опіки та піклування”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17.06.1999 за № 387/3680

6

Акти центральних органів виконавчої влади

-

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання

Необхідність вчинення правочину в інтересах підопічної недієздатної особи

8

Перелік необхідних документів

Для отримання дозволу на вчинення правочинів щодо:  

відмови від майнових прав недієздатної особи;

видання письмових зобов’язань від імені недієздатної особи;

укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі договори щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири недієздатної особи;

укладення договорів щодо іншого цінного майна недієздатної особи:

-  заява опікуна недієздатної особи до місцевої державної адміністрації або виконавчого органу місцевого самоврядування (органу опіки та піклування) про отримання послуги;

- копія рішення суду про визнання особи недієздатною / про визнання особи недієздатною та призначення їй опікуна;

- копія рішення суду про призначення особи опікуном (опікунами) особи, визнаної судом недієздатною (до 22.03.2005 – рішення органу опіки та піклування);

- згода на вчинення правочину від інших опікунів (у разі наявності у недієздатної особи декількох призначених опікунів);

- копія паспорта недієздатної особи;

- копія паспорта опікуна недієздатної особи;

- копія правовстановлюючого документа, що підтверджує право власності на майно (квартиру, будинок, земельну ділянку тощо), яке відчужується та / або придбавається;

- довідка органу державної реєстрації про підтвердження права власності на майно, яке відчужується та / або придбавається;

- документ про оціночну вартість майна, власником якого є недієздатна особа.

- копія технічного паспорта на майно, яке відчужується та / або придбавається;

- довідка про реєстрацію місця проживання недієздатної особи;

- довідка про склад сім’ї недієздатної особи або зареєстрованих у житловому приміщенні / будинку осіб.

Для отримання дозволу на управління нерухомим майном або майном, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа:

- заява опікуна недієздатної особи до місцевої державної адміністрації або виконавчого органу місцевого самоврядування (органу опіки та піклування) про отримання послуги;

- копія рішення суду про визнання особи недієздатною / про визнання особи недієздатною та призначення їй опікуна;

- копія рішення суду про призначення особи опікуном (опікунами) особи, визнаної судом недієздатною (до 22.03.2005 – рішення органу опіки та піклування);

- копії паспортів опікуна та недієздатної особи;

- згода інших опікунів недієздатної особи (за наявності інших опікунів);

- копія правовстановлюючого документа, що підтверджує право власності недієздатної особи на майно (свідоцтво про право на спадщину за законом, договір купівлі-продажу, свідоцтво про право власності тощо);

- установчі документи підприємства, власником / співвласником якого є недієздатна особа (у разі наявності);

- згода співвласників нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління;

- документ, що підтверджує включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (за наявності у недієздатної особи власного майна, яке потребує постійного управління);

- документ про оціночну вартість майна, власником якого є недієздатна особа.

Для отримання дозволу на передачу нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа, за договором в управління іншій особі:

- заява опікуна недієздатної особи до місцевої державної адміністрації, або виконавчого органу місцевого самоврядування (органу опіки та піклування) про отримання послуги;

- заява про згоду особи прийняти в управління нерухоме майно або майно, яке потребує постійного управління, власником якого є недієздатна особа;

- копія рішення суду про визнання особи недієздатною / про визнання особи недієздатною та призначення їй опікуна;

- копія рішення суду про призначення особи опікуном (опікунами) особи, визнаної судом недієздатною (до 22.03.2005 – рішення органу опіки та піклування);

- копії паспортів опікуна, недієздатної особи та особи, на укладення договору з якою надається дозвіл;

- згода інших опікунів недієздатної особи (за наявності інших опікунів);

- копія правовстановлюючого документа, що підтверджує право власності недієздатної особи на нерухоме майно;

- установчі документи підприємства, власником / співвласником якого є недієздатна особа (у разі наявності);

- згода співвласників нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління, на отримання дозволу;

- документ, що підтверджує включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (за наявності у недієздатної особи власного майна, яке потребує постійного управління);

- документ про оціночну вартість майна, власником якого є недієздатна особа

9

Спосіб подання документів

Заява та документи подаються заявником особисто або уповноваженою ним особою у паперовій формі

10

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

11

Строк надання

Розгляд документів та надання дозволу проводиться протягом 30 днів з дня подання повного пакету документів (строк може бути продовжено для розгляду питання на засіданні опікунської ради при органі опіки та піклування)

12

Перелік підстав для відмови у наданні

Подання неповного пакету документів;

невідповідність поданих документів вимогам чинного законодавства;

подання недостовірних даних

13

Результат надання адміністративної послуги

Видача опікуну дозволу на вчинення правочину від імені недієздатної особи / відмова у наданні опікуну вищезазначеного дозволу

14

Способи отримання відповіді (результату)

Отримання результату – заявником особисто або уповноваженою ним особою

 

 

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь