Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги / центр надання адміністративних послуг / виконавчий орган ради об’єднаної територіальної громади
|
1
|
Місцезнаходження
|
Адреса Відділу соціального захисту населення: 55632, Миколаївська область, Баштанський район,с. Софіївка, вул. Софіївська 24/1,
Адреса: 55634, Баратівський СО №1, вулиця Центральна 6
Адреса: 55630, Новомиколаївський СО №2, вулиця Центральна 34
Адреса: 55620 Березнегуватський СО №3, провулок Березнегуватський 1,
Адреса: 55622, Кам’янський СО №4, вулиця Молодіжна 1а
|
2
|
Інформація щодо режиму роботи
|
Режим роботи:
Понеділок, вівторок, четвер з 09.00 - до 17.00
п’ятниця з 09.00 - до 16.00
Обідня перерва: 12.00 -13.00
Субота, неділя – вихідні дні
|
3
|
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт
|
Тел./факс: 0974587605
Веб-сайт: https://sfotg.gov.ua/
Електронна пошта: sofievkasr2011@ukr.net
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
4
|
Закони України
|
Цивільний кодекс України
|
5
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
Спільний наказ Державного комітету у справах сім’ї та молоді, Міністерства освіти України, Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства праці та соціальної політики України від 26.05.1999 № 34/166/131/88 „Про затвердження Правил опіки та піклування”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17.06.1999 за № 387/3680
|
6
|
Акти центральних органів виконавчої влади
|
-
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
7
|
Підстава для отримання
|
Необхідність надання згоди повнолітній особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочину
|
8
|
Перелік необхідних документів
|
Заява до виконавчого органу місцевого самоврядування (органу опіки та піклування) про отримання послуги;
копія рішення суду про обмеження цивільної дієздатності особи;
копія рішення суду про призначення особи піклувальником (піклувальниками) (до 22.03.2005 – рішення органу опіки та піклування);
згода на отримання дозволу на надання підопічній особі, цивільна дієздатність якої обмежена, згоди на вчинення правочину від інших піклувальників (у разі наявності у особи, цивільна дієздатність якої обмежена, декількох призначених піклувальників);
копії паспорта особи, цивільна дієздатність якої обмежена;
копія паспорта піклувальника;
копія правовстановлюючого документа, що підтверджує право власності на майно, яке відчужується та / або придбавається;
довідка органу державної реєстрації про підтвердження права власності на майно, яке відчужується та / або придбавається;
копія технічного паспорта на майно, яке відчужується та / або придбавається;
довідка про склад сім’ї особи, цивільна дієздатність якої обмежена, або зареєстрованих у житловому приміщенні / будинку осіб;
документ про оціночну вартість майна, власником якого є особа, цивільна дієздатність якої обмежена
|
9
|
Спосіб подання документів
|
Заява та документи подаються заявником особисто або уповноваженою ним особою у паперовій формі
|
10
|
Платність (безоплатність) надання
|
Адміністративна послуга надається безоплатно
|
11
|
Строк надання
|
Розгляд документів та надання дозволу проводиться протягом 30 днів з дня подання повного пакету документів (строк може бути продовжено для розгляду питання на засіданні опікунської ради при органі опіки та піклування)
|
12
|
Перелік підстав для відмови у наданні
|
Подання неповного пакету документів;
невідповідність поданих документів вимогам чинного законодавства;
подання недостовірних даних
|
13
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Подання неповного пакету документів;
невідповідність поданих документів вимогам чинного законодавства;
подання недостовірних даних
|
14
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Отримання результату – заявником особисто або уповноваженою ним особою
|