Документ №29 «Адміністративна картка: опікун та піклувальник - надання згоди»
Скликання: | Документ |
Сесія: | Документ |
Тип документу: | Документ |
Дата прийняття: | 24.06.2021 |
Дата оприлюднення: | 24.06.2021 |
Номер документу: | 29 |
Назва документу: | Адміністративна картка: опікун та піклувальник - надання згоди |
Прикріплені файли: |
ПОГОДЖЕНО Рішення виконавчого комітету Софіївської сільської ради Баштанського району Миколаївської області ____ № ___
|
|
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства соціальної політики України 18.03.2021 № 136
|
ТИПОВА ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА №29
адміністративної послуги
«ВИДАЧА ПІКЛУВАЛЬНИКУ ДОЗВОЛУ НА НАДАННЯ ЗГОДИ ОСОБІ, ДІЄЗДАТНІСТЬ ЯКОЇ ОБМЕЖЕНА, НА ВЧИНЕННЯ ПРАВОЧИНІВ ЩОДО: ВІДМОВИ ВІД МАЙНОВИХ ПРАВ ПІДОПІЧНОГО; ВИДАННЯ ПИСЬМОВИХ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ ВІД ІМЕНІ ПІДОПІЧНОГО; УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРІВ, ЯКІ ПІДЛЯГАЮТЬ НОТАРІАЛЬНОМУ ПОСВІДЧЕННЮ ТА (АБО) ДЕРЖАВНІЙ РЕЄСТРАЦІЇ, В ТОМУ ЧИСЛІ ДОГОВОРІВ ЩОДО ПОДІЛУ АБО ОБМІНУ ЖИТЛОВОГО БУДИНКУ, КВАРТИРИ; УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРІВ ЩОДО ІНШОГО ЦІННОГО МАЙНА»
Відділ соціального захисту населення Софіївської сільської ради
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг / виконавчого органу ради об’єднаної територіальної громади)
Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги / центр надання адміністративних послуг / виконавчий орган ради об’єднаної територіальної громади |
||
1 |
Місцезнаходження |
Адреса Відділу соціального захисту населення: 55632, Миколаївська область, Баштанський район,с. Софіївка, вул. Софіївська 24/1, Адреса: 55634, Баратівський СО №1, вулиця Центральна 6 Адреса: 55630, Новомиколаївський СО №2, вулиця Центральна 34 Адреса: 55620 Березнегуватський СО №3, провулок Березнегуватський 1, Адреса: 55622, Кам’янський СО №4, вулиця Молодіжна 1а |
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Режим роботи: Понеділок, вівторок, четвер з 09.00 - до 17.00 п’ятниця з 09.00 - до 16.00 Обідня перерва: 12.00 -13.00 Субота, неділя – вихідні дні |
3 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт |
Тел./факс: 0974587605 Веб-сайт: https://sfotg.gov.ua/ Електронна пошта: [email protected] |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Цивільний кодекс України |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Спільний наказ Державного комітету у справах сім’ї та молоді, Міністерства освіти України, Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства праці та соціальної політики України від 26.05.1999 № 34/166/131/88 „Про затвердження Правил опіки та піклування”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17.06.1999 за № 387/3680 |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
- |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання |
Необхідність надання згоди повнолітній особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочину |
8 |
Перелік необхідних документів |
Заява до виконавчого органу місцевого самоврядування (органу опіки та піклування) про отримання послуги; копія рішення суду про обмеження цивільної дієздатності особи; копія рішення суду про призначення особи піклувальником (піклувальниками) (до 22.03.2005 – рішення органу опіки та піклування); згода на отримання дозволу на надання підопічній особі, цивільна дієздатність якої обмежена, згоди на вчинення правочину від інших піклувальників (у разі наявності у особи, цивільна дієздатність якої обмежена, декількох призначених піклувальників); копії паспорта особи, цивільна дієздатність якої обмежена; копія паспорта піклувальника; копія правовстановлюючого документа, що підтверджує право власності на майно, яке відчужується та / або придбавається; довідка органу державної реєстрації про підтвердження права власності на майно, яке відчужується та / або придбавається; копія технічного паспорта на майно, яке відчужується та / або придбавається; довідка про склад сім’ї особи, цивільна дієздатність якої обмежена, або зареєстрованих у житловому приміщенні / будинку осіб; документ про оціночну вартість майна, власником якого є особа, цивільна дієздатність якої обмежена |
9 |
Спосіб подання документів |
Заява та документи подаються заявником особисто або уповноваженою ним особою у паперовій формі |
10 |
Платність (безоплатність) надання |
Адміністративна послуга надається безоплатно |
11 |
Строк надання |
Розгляд документів та надання дозволу проводиться протягом 30 днів з дня подання повного пакету документів (строк може бути продовжено для розгляду питання на засіданні опікунської ради при органі опіки та піклування) |
12 |
Перелік підстав для відмови у наданні |
Подання неповного пакету документів; невідповідність поданих документів вимогам чинного законодавства; подання недостовірних даних
|
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
Подання неповного пакету документів; невідповідність поданих документів вимогам чинного законодавства; подання недостовірних даних |
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Отримання результату – заявником особисто або уповноваженою ним особою |