Виплата допомоги на поховання
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1279 “Деякі питання організації виплати пенсій та грошової допомоги” виплата допомоги на поховання та недоотриманої у зв'язку зі смертю одержувача пенсії органами Пенсійного фонду України з 1 квітня здійснюється виключно через уповноважені банки. Перелік уповноважених банків можна знайти за посиланням: https:www.pfu.gov.ua/1906048-perelik-bankiv-upovnovazhenyh-na-vyplatu-pensij/
При зверненні до органів Фонду для отримання зазначених видів виплат потрібно подати заяву.
До заяви про виплату допомоги на поховання додається:
- документ, що посвідчує особу заявника;
- документ, що підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- свідоцтво про смерть;
- витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть або довідку про смерть;
- якщо реєстрація смерті відбулася за межами України — свідоцтво про смерть або інший документ, що
підтверджує факт смерті, виданий компетентним органом іноземної держави.
До заяви про виплату недоотриманої пенсії додається:
- документ, що посвідчує особу, яка звертається;
- документ, що підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- свідоцтво про смерть;
- документи, які підтверджують родинні стосунки.