Про електронну трудову книжку

Дата: 11.10.2023 08:10
Кількість переглядів: 272

Фото без опису

Про електронну трудову книжку

10 червня 2021 року набув чинності Закон України від 05.02.2021 № 1217-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі», який передбачає облік трудової діяльності в електронній формі. Також цим законом передбачено, що при наявності повної інформації в реєстрі застрахованих осіб про періоди трудової діяльності застрахованих осіб пенсія за віком буде призначатися автоматично (без особистого звернення особи). Облік трудової діяльності запроваджується з метою забезпечення накопичення, зберігання та використання інформації про набуті працівником стаж роботи, освіту, кваліфікацію для підтвердження наявного трудового стажу під час укладання трудового договору, призначення пенсій та для інших цілей, передбачених законодавством. Порядок подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи — підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі затверджено постановою правління Пенсійного фонду України від 12.03.2021 № 11-1 (із змінами, надалі Порядок № 11-1). Згідно пункту 3 Порядку № 11-1 відомості про трудову діяльність працівника подаються страхувальником за своїх працівників або самим працівником. При цьому відзначаємо, що відповідно до пункту 5 Порядку № 11-1 електронні копії сторінок трудової книжки та документів про стаж, що визначені Порядком підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній (затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.1993 № 637) виготовляються шляхом їх сканування. Скановані копії виготовляються в кольоровому форматі з оригіналів трудової книжки та інших документів про стаж (диплом, військовий квиток, свідоцтво про народження тощо), мають містити всі сторінки у хронологічному порядку, скановані копії відповідних документів, мають бути придатні для сприйняття їх змісту (мати необрізані сторінки, чітке зображення, відображення серії та номеру бланків документів тощо). Рекомендована роздільна здатність при скануванні - 300 dpi, формат зображення має бути jpg або pdf, розмір кожного файлу не має перевищувати 1 Мб. Рекомендовано зберігати кожну відскановану сторінку документу окремо у форматі JPG або всі сторінки одним файлом у форматі PDF. З метою забезпечення права застрахованих осіб, які в 4 кварталі 2023 року набувають право на пенсію за віком згідно зі статтею 26 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», на своєчасне звернення за призначенням пенсії, оперативного опрацювання поданих документів, просимо Вас ознайомити : № п/п РНОКПП ПІБ Місяць, набуття ЗО права на отримання пенсії за віком 1. 2333910343 КИЧАК НАТАЛІЯ ІВАНІВНА ЛИСТОПАД з текстом «Пам’ятки майбутньому пенсіонеру» (додається) та сприяти формуванню повного комплекту документів, що подаються для призначення пенсії. Звертаємо Вашу увагу, що згідно з дорученням Віце-прем’єр міністра України - Міністра з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 13.07.2023 №21824/1/1-23 щодо внесення даних про трудову діяльність працівника, просимо терміново провести роботу по скануванню трудових книжок усіх ваших працівників та надання сканкопій до Пенсійного фонду України. Відомості про трудову діяльність працівника подаються до Пенсійного фонду засобами веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України (за адресою (http://portal.pfu.gov.ua,) у вигляді копій передбачених законодавством документів, виготовлених шляхом сканування з обов'язковим накладенням страхувальником або працівником кваліфікованого електронного підпису (інструкція додається).

Додаток: 1. Пам’ятка майбутньому пенсіонеру на 1 арк. в 1 прим., 2. Instruction ETK_RD_01062022.docx.


« повернутися до розділу «Новини»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь