Кабінет страхувальника: нові можливості в роботі з електронними лікарняними
Кабінет страхувальника: нові можливості в роботі з електронними лікарняними
Наразі сформований листок непрацездатності надсилають страхувальникам через кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Інформація про трудові відносини працівника з тим чи іншим страхувальником ґрунтується на даних Реєстру застрахованих осіб.
Якщо на дату формування листка непрацездатності, роботодавець не подав повідомлення про прийняття на роботу працівника, звіт з ЄСВ, або допущені помилки у звітності та листок непрацездатності не потрапив в електронний кабінет страхувальника, то після подання відповідних звітів або повідомлення про прийняття на роботу, можна направити до Пенсійного фонду запит щодо зміни страхувальника у вже сформованих листках непрацездатності.
Для створення запиту в пункті меню «Листки непрацездатності» кабінету страхувальника додано кнопку «Запит на зміну страхувальника в ЛН після подання ПППР/звіту». При наведенні курсора, на неї користувачу відкриється наступне інформаційне повідомлення: «Запит подається страхувальником по новоприйнятим працівникам, яким ЕЛН створено на попереднє місце роботи, в зв'язку з відсутністю інформації щодо нових трудових відносин. Запит направляється після подання Повідомлення про прийняття працівника на роботу (укладення гіг-контракту)/Звіту по ЄСВ, який підтверджує наявність нових трудових відносин на момент настання страхового випадку».
В екранній формі запиту слід заповнити необхідні дані:
-
регіон (вибрати з випадаючого списку);
-
телефон страхувальника;
-
код ЄДРПОУ страхувальника, на якого було створено листок непрацездатності і якого необхідно змінити;
-
номер ЕЛН, по якому необхідно змінити страхувальника;
-
РНОКПП (не обов'язкове для заповнення).
Автоматично система заповнить: номер запиту;дату формування запиту;код ЄДРПОУ (РНОКПП) страхувальника;найменування страхувальника / ПІБ.
При створенні запиту також можна додати сканкопії документів.
Після внесення всіх необхідних даних та відправки запиту, він змінює статус на «Надіслано» та потрапляє на опрацювання до Пенсійного фонду.
Якщо в процесі опрацювання запиту в системі будуть наявні листки непрацездатності, які відповідатимуть умовам для такої заміни, буде прийнято рішення про заміну страхувальника. Після цього роботодавець зможе переглянути ці ЕЛН в електронному кабінеті в пункті меню «Листки непрацездатності» за параметром пошуку «Змінено страхувальника в ЕЛН за запитом».