Як ветерану війни подати заяву про взяття на облік і надання пільг за експериментальним проєктом онлайн

Дата: 04.07.2024 10:21
Кількість переглядів: 112

Як ветерану війни подати заяву про взяття на облік

і надання пільг за експериментальним проєктом онлайн

 

В Україні триває експериментальний проєкт, який спрощує ветеранам війни процедуру звернення за пільгою на оплату житлово-комунальних послуг (ЖКП) (постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2023 № 1395 "Про реалізацію експериментального проєкту з удосконалення порядку взяття на облік ветеранів війни і надання їм пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу").

Замість двох окремих заяв (про включення до Реєстру осіб, які мають право на пільги, та про надання пільг), за експериментальним проєктом, подається одна спрощена – про взяття на облік та про надання пільг.

У спрощеній заяві ветеран війни має зазначити значно меншу кількість інформації, ніж раніше, адже збір даних здійснюється, зокрема, шляхом електронної інформаційної взаємодії між державними реєстрами.

Окрім самого ветерана, подати спрощену заяву на призначення пільг можуть члени його родини.

Заяву можна подати в сервісному центрі Пенсійного фонду України, надіслати поштою або онлайн через вебпортал електронних послуг Фонду.

Щоб подати заяву через вебпортал, потрібно зробити такі кроки:

1. Зайдіть на вебпортал Фонду (https://portal.pfu.gov.ua/) та авторизуйтесь за допомогою кваліфікованого електронного підпису.

2. В особистому кабінеті на панелі зліва в розділі "Комунікації з ПФУ" оберіть опцію "Заява на житлову субсидію чи пільгу".

3. Ознайомтесь з інформацією у спливаючому вікні та натисніть кнопку "Продовжити".

4. У полі, що відкриється, оберіть опцію "Заява про взяття на облік ветерана війни і надання йому пільг за експериментальним проектом".

5. Заповніть онлайн-форму, що з'явиться на екрані: зазначте особу, що подає заяву, вкажіть загальну інформацію про пільговика (у т.ч. паспортні та адресні дані), додайте дані документів про пільги, інформацію про банківські реквізити тощо.

Користуйтесь підказками, які дає система!

6. Перед остаточним формуванням заяви та відправленням її до Пенсійного фонду України, за допомогою опції "Додати файл", за бажанням та за наявності, додайте скановані копії документів, які можуть впливати на пільгу. Надайте згоду на передачу та обробку персональних даних, поставивши відповідну позначку, і натисніть кнопку "Сформувати заяву".

7. Перевірте дані сформованої заяви та надішліть до Пенсійного фонду України, натиснувши кнопку "Підписати та відправити в ПФУ".

Важливо!

З результатом розгляду заяви про призначення пільги можна ознайомитись у розділі "Мої звернення" – "Статус звернення".

 

Фото без опису


« повернутися до розділу «Новини»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь